..... I'm the poem that's  yours but doesn't belong to you ever,...ඔබට අයිති,ඔබ ළඟ නැති එකම කවිය මම

මෙහි ලියැවෙන දෑ.............

"Art is something that lies in the slender margin between the real and the unreal."සාහිත්‍ය වනාහි සත්‍යයත් කල්පිතයත් අතර පිහිටි අනියත ප්‍රදේශයකට අයත් වේ.(Chikamatsu Monzaemon)

Monday, April 11, 2011

෴ කවිකම තෑගි කර දුර ගිය නුඹට ෴



සිත් අහසම හිස් අහසක් ‍වෙලා තිබූ
තනිකම ගීතයක් විලසට යාව තිබූ
යුගයක් නිමා කර දහසක් පැතුම් පැතූ
නුඹ ආවෙ ඇයි ද ‍දේදුන්නක් විලස සිතු


සිතුවිලි සිත්තමට පැහැයන් අරන් එන
නෙතු අද්දර පිපී සිනහව රැගෙන එන
ගෙමිදුල ඉද්ද ගහ වාගේ සුවඳ දෙන
නුඹ පැමිණුනා කවි පදයක් වෙලා මට


සිත පතුලේ තිබු නොකැලැල් පිච්චමල
සුවඳින් ඇහුරුනා නුඹ මට හමුවු දින
සුවඳත් අරන් නුඹ ඈතක ඇදුන දින
කවි පද විතරමයි ඉතිරිය වුනේ මට


නුඹ ගිය තැනක සිනහව සතුටින් බෝවා
නුඹ සිත සදා සුවඳැති මල් පූ දීවා
නුඹ ගැන මගේ මතකය අකුරින් නාවා
ලියනා කවිය නුඹ හට නම් නොපෙනේවා


“I love you not only for what you are, 
but for what I am when I am with you.
I love you not only for what you have made of yourself, 
but for what you are making of me.
I love you for the part of me that you bring out.”


මා කවිකාරියක් කළ නුඹට ස්තූති කරන
මම
෴ සොඳුරු සිත ෴

18 comments:

  1. ශා...නියමයි.ඇත්තටම කියනවනම් අවසාන කවි දෙක හිතට තදින්ම වැදුනා

    ReplyDelete
  2. ස්තූතියි බ්ලොග් ශාන්......

    මෙන්න අනිත් යාලුවන්ට ඔත්තුවක්...

    http://deshanblog.blogspot.com ගිහින් බලන්න .. අගේ ඇති තාක්ෂණික බ්ලොගයක්.... ගිහින් බලල..ආ බවට සලකුණක් තියලම එන්න... එහෙම නෙව කෙරෙන්න ඕනි නේද....

    ReplyDelete
  3. මගේ කවි කියවන, ලියන දේ කියවන හැමෝටම ස්තූතියි... ඒත් මම කැමති දැන ගන්න... කැනඩාවේ , එංගලන්තයේ , ඇමරිකාව , ඉතාලිය වගේ රටවල ඉදල මම ලියන දේ කියවන අය ගැන දැන ගන්න.. පුලුවන් නම් මට මේල් කරන්න...

    wathsalald@yahoo.com

    ස්තූථියි.........

    ReplyDelete
  4. අනේ ගොඩක් පිං මගේ ලින්ක් එකක් දැම්මට. තව දෙයක් .මම මේ කොමෙන්ට් එක දාන අතරතුරත් කටාර් වල ඉදලයි, ඉතාලි වල ඉදලයි මගෙ පෝස්ට් කියවනවා.සමහර විට IP Hide software පාවිච්චි කරනවා වෙන්නත් පුල්වන්.

    ReplyDelete
  5. හරිම ලස්සනයි අක්කේ .ඒත් ඉතින් එයා මේ කවියක් දෙකක් දැක්කම මොනවා වෙනවද ? අනේ ඔන්න ඔහේ එයැයිටත් පෙනේවා ! ... ඔයාගේ අහසත් හිස් වෙලා තිබුනද අක්කේ ?

    අවසන් කවිය හිත කඩාගෙන යන්න තරම් ...

    ReplyDelete
  6. නුඹ ආ දිනක පිපුන මල් සිත ඇතුලේ මා
    මිලින උනා නුඹ හැරගිය දිනදි මා
    නුඹ නැතත් කවි පූදින සිතින් මා
    නුඹ මතකය කියා තබමි කදුලින් මා..

    ReplyDelete
  7. අන්තිම පේලි දෙක මාරම ගති අක්කෙ.... අනිත් ටිකත් හොඳයි හොඳේ....

    ReplyDelete
  8. කවියනම් එළ... කතා කරලා වැඩක් නෑ

    ReplyDelete
  9. ලියන කවිය ඔහු හට අනෙ පෙනේවා..!!

    ReplyDelete
  10. අහිමි වෙච්ච ආදරයක ඉතිරිය සුන්දර කවියක් නං ඒ කවිය ලියන්න තරං ලස්සන හිතක් ඉතුරු කරල ගියාට නරකක් හිතන්න එපා !

    ReplyDelete
  11. මතක සුවඳකි ඉතිරි වූයේ,
    දෙනෙත් පිරි කඳුලට වඩා,
    කවිය සිත්තම පාට යෙදුවේ,
    නුඹේ සෙනෙහස ඒ වටා,

    කවිකමත් නුඹ හටම දුන්නෙමි,
    නොලිව් කවි තව ඇති නිසා,
    මියුරු කව් ගී තවත් නොලියමි,
    ළඳුනි හද හඬනා නිසා,

    I only took away my sweet memories when leaving you.........., nothing else,

    ReplyDelete
  12. @ Ravi
    මතක මං පෙත
    අතුරලා ඇති
    හදවතින් එන සුබ පැතුම්

    නොලිව් කවියක
    පද පෙලක් ලෙස
    මා ලඟයි නුඹගේ සුසුම් ..........

    ස්තූතියි රවි අයියා........

    ReplyDelete
  13. @ nawammawatha
    අනේ නැහැ නවම්... කිසි දවසක නරකක් , නපුරක් හිතන්නෙ නැහැ හීනෙකින් වත්...
    මට දුන් දේ අගෙයි - මා ළඟ තබා ගමි
    නුඹ දුර ගියත් - මල් මතකය තබා මෙහි

    ReplyDelete
  14. @ ප්‍රාර්ථනා
    ඔන්න ඕකනෙව ඉතින්...හිහි
    ස්තූතියි ප්‍රාර්ථනා .........

    ReplyDelete
  15. @ MaRLaN
    හිහි එහෙනම් කතා නොකර ඉමු... අද දවසටම දැක්කෙත් නැහැ.. මොකද මාලන් ..අසනීපයක් වත් ද?

    ReplyDelete
  16. @සාතන්
    ස්තූතියි සාතන්... අවුරුද්දට ගෙදර ගිහින් නේද සාතන්.. බැඳීම් එපා එපා කීවට.. අපිට බැඳීම් ඕනි වෙනවා සාතන්...

    ස්තූතියි..........

    ReplyDelete
  17. @Dinesh
    හදවතේ මල්
    පිපුන පර වුන දෙන්
    සුවඳ පමණක් එහි
    ඉතිරි කර නුඹ යද්දෙන්

    ReplyDelete
  18. @හිස් අහස
    කවිය ලියන කොට මට හිස් අහස මතක් වුනා... ඉතින් හිස් අහ කියන වචනයත් දැම්මා..

    හිහි... අරවින්දට දෙකක් නෙලුවෙ නැහැනෙ අම්මප... මට තරහේ බැරිවා........

    ReplyDelete

සිතක් ‍සොඳුරු වන තරමට අදහස් බොහෝ දැවටෙනු ඇත. නුඹේ සොඳුරු සිතේ අදහස් වචන කර යන නුඹට මගේ ස්තූතිය..... කියවූ ඔබටත් ස්තූතියි.

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...