..... I'm the poem that's  yours but doesn't belong to you ever,...ඔබට අයිති,ඔබ ළඟ නැති එකම කවිය මම

මෙහි ලියැවෙන දෑ.............

"Art is something that lies in the slender margin between the real and the unreal."සාහිත්‍ය වනාහි සත්‍යයත් කල්පිතයත් අතර පිහිටි අනියත ප්‍රදේශයකට අයත් වේ.(Chikamatsu Monzaemon)

Monday, December 6, 2010

෴ කණාමැදිරියා - The firefly ෴


සඳෙන් එළිය සොරකම් කරන්
ඇවිත් හොරෙන් මිහිපිට සැරූ
නුඹත් හරියට ඔහු වගෙයි
මගේ සිත හොරකම් කෙරූ

බිඳින් බිඳ සොරකම් කරත්
සඳේ එළියද අඩු නොවෙයි
මගේ සිත සඳ මෙන් ඉතින්
නුඹේ නමටම වෙන් කෙරෙයි

රැයට ආලෝකය අරන්
ලොවම එළීයෙන් සරසනා
එසඳ ඔහු මා ළඟ ඉඳන්
සිහින නිති මගෙ එළි කළා

Before, beside us, and above, The firefly lights his lamp of love,

කණා‍මැදිරි එළි වලින් සිහින දකින 
මම
෴ වත්෴

30 comments:

  1. කණාමැදිරියා එළිය ගත්තේ හඳෙන් කියල මම දැනගෙන හිටියේ නෑ නේ.
    හි හී විහිලුවක් කලේ අක්කී.....
    ලස්සනයි කවි ටික............

    ReplyDelete
  2. ලස්සන අදහසක් අක්කේ

    ReplyDelete
  3. සඳෙන් පොඩ්ඩක් එළිය අරගෙන
    ඉද්ද මල් උඩ දඟ කරන්නට
    මැදියමට මා යනෙන මාවත
    දුටුවා ඉන්නව කල්පනාවක...

    නොගෙන වෙනතක නෙත් යොමාගෙන
    දැහැනකට වැද මා බලාගෙන
    රැඳුන මුව අග මල් සිනාවෙන්
    තේරුණා මට ඔහුගෙ වත ගොත...

    ( මම පුංචි කණාමැදිරියා )

    ReplyDelete
  4. කදෝපැනියෝ ගැන ලියපු මේ සංකල්පනාවවත් නියමයි අක්ක. මට මතකයි අපි පුංචි කාලේ කනාමදිරියෝ අල්ලලා බෝතල් වල දාගෙන ඉන්නවා. පව් හැබැයි එවුන් මැරෙනවත් එක්ක.

    කොහොම උනත් වත් අක්ක මේ ලියපු කවි ටික නම් නියමයි.

    ReplyDelete
  5. සඳේ නුඹ
    නුදුන්නා නම්
    එළිය බිඳක්
    ඒකාත් නිකම්
    කුරුමියෙක්
    නොවෙද ඉතිං

    ReplyDelete
  6. "
    බිඳින් බිඳ සොරකම් කරත්
    සඳේ එළියද අඩු නොවෙයි
    මගේ සිත සඳ මෙන් ඉතින්
    නුඹේ නමටම වෙන් කෙරෙයි"

    මම කෑමතිම මේ ටිකට.... ලස්ස්නම ලස්සනයි අක්කේ ..

    මේ වචන අතරින් මම කියවවුවා ලොකු කතාවක්.......

    ReplyDelete
  7. ලස්සනයි අක්කේ......

    සද මෙන් සිසිලයි
    නුඹෙ සෙවන මට
    තනි තරුව වී රෑ අහස
    ඉන්න හිතයි මට හැමදාම...

    ReplyDelete
  8. අක්කා වෙජිටේරියන් උනාට පස්සේ දාපු පලවෙනි කවිය ..ඔය අක්කගේ හිත හොරකං කරපු කෙනා කැමති වේවිද මන්දා වෙජිටේරියන් ලඳකට..

    ලස්සනයි ලස්සනයි කියලා මට දැන් එපා වෙලා ..ලියන්නකෝ දවසක කැතයි කියන්න පුලුවන් ජාතියේ කවියක් ...ඇත්තමයි එහෙම එකක් දැක්කොත් මම "හූ" කියල තමයි පස්ස බලන්නේ ! තවම මම ඒ වගේ කැතයි කියන්න පුලුවන් කවියක් නම් දුටුවේ නෑ ..

    ඔය හිත හොරකං කොරපු හොර ගෙඩියා නම් මාර වාසනාවන්තයි ..මොකද මෑන් හොරකං කරේ නිකම්ම නිකං සිතක් නෙවෙයිනේ "සොඳුරු සිතක්"

    අර කනාමැදිරියා දැක්කම හිනා කාලා මැරෙනවා !

    ජයවේවා !!

    ReplyDelete
  9. කළාමැදිරියා කියන්නෙත් ඌටම නේ. මෙහෙ රසවත් රූපවාහිනි ටෙලිනාට්‍ය පෙළක් ගියා Firefly කියලා. ඒක නම් විද්‍යා ප්‍රබන්ධයක් විශ්වයේ සැරසරන අමුතු වීරයෝ කල්ලියක් ගැන. ඒකෙත් හිටියා ඔයා කියන විදියේ හිත් හොරකම් කරන කණාමැදිරියෙක්!

    ReplyDelete
  10. එකම එක මොහොතකට දුව ඇවිත්
    හිත කොණක හාදුවක් තවරාන
    යලිත් ආ සැණින් මේ සැඟව යන
    කදෝපැණි නුඹයි කළුවර සිතට

    ලස්සනයි වත්! :)

    ReplyDelete
  11. @ පූසා
    ආහ්.. පුසා.. පූසො දන්නේ කණාමැදිරියාව අල්ලන් කන්න තමයි... එතකොට බඩේ ලයිට් පත්තු වෙන්න ගනීවි පූසෝ

    ReplyDelete
  12. @ අකීකරු හිත
    ස්තූතියි... ඒකනෙමෙයි ඔයා ගෙ හිත මොකද අකීකරු..

    ReplyDelete
  13. @ තරු අහස
    තරු අහසින් හොරු අරගෙන
    එවපු අයයි කණාමැදිරියෝ ...

    ස්තූතියි තරු අහස .....

    ReplyDelete
  14. @ මධුරංග
    ස්තූතියි මධුරංග... මම අහල තියෙනව අර වඩු කුරුල්ලො ඉන්නේ අන්න වුන්ගේ කුඩු වල හයි කරන්න අරන් යනවලු මේ කණාමැදිරියන්ව...

    වඩු කුරුළූ කූඩු හරි ලස්සනයි . ඒ කූඩු ඇතුලේ කොච්චර ලස්සන ඇති ද?

    ReplyDelete
  15. @ ගල්මල්-Coral
    ලස්සනයි... ඒක නෙමෙයි දැන් කවුද මේ කුරුමිණියව කණාමැදිරියෙක් කරේ...ස්තූතියි ගල්මල්-Coral අයියා...

    ReplyDelete
  16. @ ඉලංදාරියා
    ස්තූතියි ඉලංදාරියා ...

    මාත් ආසම පද ටික තමයි
    බිඳින් බිඳ සොරකම් කරත්
    සඳේ එළියද අඩු නොවෙයි
    මගේ සිත සඳ මෙන් ඉතින්
    නුඹේ නමටම වෙන් කෙරෙයි"

    ඔයා හරි ඉලන්දාරියා... මේ පද 4 අතරේ මුලු කතාවම හැන්ගිලා තියෙනවා...

    ReplyDelete
  17. @ Dinesh
    තනි තරුවේ... තනි තරුවේ
    ඔබත් ඔහොම ඔතැන ඉන්න ...
    මමත් මෙහෙම මෙතැන ඉන්නවා

    ස්තූතියි ....දිනේෂ් ....

    ReplyDelete
  18. @ හිස් අහස
    ඇත්ත තමයි හිස් අහස... ඒ පින්තූරය හරි ලස්සනයි නේද? ගොඩක් අය අහනව කවියට කොහොමද පින්තූර ගලපන්නේ කියල...

    හිස් අහස ..ට සඳ පෑවුව වගේ තමයි ඉතින් මගේ සිතත්...

    ස්තූථියි මල්ලි.......

    ReplyDelete
  19. @ arunishapiro
    ස්තූතියි අක්කා... මම තව අහල තියෙනව සින්දුවක්.Owl City Fireflies..

    විද්‍යා ප්‍රබන්ධ වලට මාත් ආසයි. ලගදි බලපු හොදම ප්‍රබන්ධය තමයි "AVATOR"

    ReplyDelete
  20. @ malithi
    ස්තූථියි මලිති...

    එකම එක මොහොතකට දුව ඇවිත්
    හිත කොණක හාදුවක් තවරාන
    යලිත් ආ සැණින් මේ සැඟව යන
    කදෝපැණි නුඹයි කළුවර සිතට

    ෴ ලස්සනයි ෴

    ReplyDelete
  21. ඕනවට වැඩිය පප්ප ලයිට් එක පත්තු කරන්න එපා කියන්න. දැන් 8%වැඩි කරලනෙ තියෙන්නෙ...!!!

    ReplyDelete
  22. "දැන් කවුද මේ කුරුමිණියව කණාමැදිරියෙක් කරේ"

    සඳ මිසක් වෙන කවුරුද.

    පොලොවකටම ග්‍රහයන් මෙන්ම අඳුරට එළිය දෙන්න සඳක් ද, සඳ බබලවන්න ඉරක් ද තියෙනවා. හැම ජීවිතයටමත් එහෙමම නේද නගේ.

    ReplyDelete
  23. ගිණි පෙලෙල්ලෙන් බැට කාපු එකා (මේ මං වගේ....) කණාමැදිරි එළියටත් බයයි කියනවනේ....

    ReplyDelete
  24. @ Indranatha Thenuwara
    බිල ගියා කියල කළුවරේ ඉන්න බැහැ නේ අයියා...

    ReplyDelete
  25. @ ගල්මල්-Coral
    හ්ම්... ඇත්ත තමයි. ජීවයක් හදන්න මේ ඉර හඳ දෙකම ඕනි තමයි...ඩීන් අයිය හිතන හැටි හරි ලස්සනයි...

    ReplyDelete
  26. @ ෴ හසියා ෴
    මෙහෙමත් බය ගුල්ලෙක්...

    ReplyDelete
  27. ගුටි කාලම බලන්න ඹ්නි තේරෙන්න....

    ReplyDelete
  28. සඳ එළිය ගලාවිත්,
    ගෙමිදුලම වෙලාගෙන,
    ඒත් කණමැදිරියෝ,
    නුඹ මසිත සොරාගෙන,

    බිඳෙන් බිඳ හෝ දිනෙන් දින හෝ,
    සඳේ රැස් අඩු වැඩි වෙනා,
    සඳට වැඩියෙන් මනාපයි මම,
    කණමැදිරි එළි දැල්වෙනා,

    ReplyDelete
  29. @ Ravi
    කණාමැදිරි එළි හොඳයි ..දීප්තිය අඩු වුනත් හැමදාම ළඟ. ඒත් හඳ එහෙම නැහැ..

    කවිය වෙනදා වගේම අගෙයි .

    ReplyDelete
  30. Without you I'm just a bug `
    with you I'm a glow bug ~~

    ReplyDelete

සිතක් ‍සොඳුරු වන තරමට අදහස් බොහෝ දැවටෙනු ඇත. නුඹේ සොඳුරු සිතේ අදහස් වචන කර යන නුඹට මගේ ස්තූතිය..... කියවූ ඔබටත් ස්තූතියි.

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...